Vulkani
0 KNJIGA, 0
Moja korpa

Jasmina FranolićMaster jugoslovenske književnosti sa teorijom književnosti, Filološki fakultet univerziteta u Beogradu, grupa za jugoslovenske književnosti sa teorijom  književnosti. Kao nastavnik srpskog jezika radila je u OŠ  „Đura Jakšić“. 2004 - 2014. direktor Ekonomske škole i gimnazije i generalni menadžer je Obrazovnog sistema „Dr Kosta Cukić“, LINK GROUP.. 2015 - 2017 menadžer za razvoj partnerstava i koordinator promotivnih ...

NOVO IZDANJE – SRPSKI JEZIK, GRAMATIKA 3

Oblast: Treći razred
ISBN: 978-86-10-05088-2
Format: 275 x 205
Broj strana: 94
povez: broš
Pismo: ćirilica

Уџбеник јe конципиран тако да се увек полази од онога што је ученицима познато из ранијих разреда или из претходних лекција, а затим се иде ка усвајању нових и непознатих појмова из лекције која се обрађује. Лекције су обрађене по ЕРР моделу – евокација, разумевање значења, рефлексија. У ту сврху у уџбеник је уведен лик дечјег таблета Тоше. На његовом дисплеју, на почетку сваке лекције, налази се уводни текст који ће ученике подсећати на претходно стечено знање, било из ранијих разреда или из неке од претходних лекција (евокација). Након тога следи одељак са полазним лингвометодичким текстом. Он је представљен у виду стрипа или као књижевноуметнички текст приређен тако да се јасно уочи обрађивана језичка/правописна појава. Потом следи теоретска разрада дате појаве и јасно истакнуто правило и норма коју треба запамтити (разумевање значења). На крају сваке лекције дати су задаци за проверу усвојености градива (рефлексија).

Након одређене групе лекција у уџбеник је убачен одељак назван Тошина енигматика, који садржи енигматске задатке и појмовне мапе које ученици сами попуњавају.

На крају уџбеника се налази Тошин правописни подсетник, који је осмишљен као табела правописних правила која могу допринети бољем усвајању градива, а пре свега писмености и правилног језичког изражавања.

Примери су бирани тако да покажу ученицима функционалност језика и усмере их на његову примену и међусобну повезаност градива и животних ситуација, теже ка функционалном образовању ученика и његовој функционалној писмености. Осим тога, уџбеник негује лепоту језика, традиционалне вредности, дух патриотизма, али и толеранције и развија свет о различитостима које треба прихватити и поштовати.

Trenutno nema komentara.
Budite prvi koji će ostaviti svoj komentar.
Dodajte svoj komentar