Vulkani
0 KNJIGA, 0
Moja korpa

Reklamacije

Повраћај робе

Повраћај робе се користи искључиво у случају рекламације. Вулкан издаваштво д.о.о. су у обавези да повраћај врше искључиво преко VISA, EC/MC и Маестро метода плаћања.

Рекламације на оштећења у траспорту

Веома је важно да сва оштећења у транспорту, видљива на паковању производа одмах пријавите куриру који вам испоручи робу. Свако оштећење при транспорту купац је дужан да пријави у року од 24 часа од пријема робе.

Уколико уочите такво оштећење, немојте потписати пријем пошиљке или замолите курира да сачека док проверите да ли оштећење на паковању условило и оштећење самог производа или губитак делова. Уколико производ није оштећен, и сви делови су на броју, потпишите пријем пошиљке.

Рекламације на податке или погрешну врсту робе

Уколико сте примили пошиљку и након отварања кутије установили да испоручена роба не одговара нарученој или подаци на рачуну нису одговарајући, молимо Вас да нас, најкасније у року од 24 часа од тренутка пријема пошиљке, позовите телефоном на број 011/3087 515, или пошаљете е-маил са својим подацима (име, презиме, телефон) на имејл kdk@vulkani.rs и опишете какав проблем имате. Или преузмете рекламациони лист са линка на крају овог текста, попуните га и са робом пошаљете на нашу адресу. У најкраћем могућем року, одговорићемо потрошачу на изјављену рекламацију електронским путем (имејл) тако што ћемо потврдити пријем рекламације, односно саопштити број под којим је заведена Ваша рекламација у евиденцији примљених рекламација и обавестићемо Вас о даљем поступању. Рок за одговор на рекламацију је 8 дана а за решавање рекламације је 15 дана од тренутка пријаве исте.

Преузмите рекламациони лист ovde.